Sahabatku ^_^

teka tekuk

1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman?
Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.
2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Answer: Kuih salah bikin.
4) Binatang ape power Karate?
Answer: Kuda belang. Cube kira brape black belt dia ade.
5) Siape yang menemukan dompet kulit?
Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.
6) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Answer: Pintu yang ade tulis TARIK
7) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki…siapakah saya?
Answer: Pembohong…
8) Apa dia Jauh di mata, dekat di hati?
Answer: Usus
9) binatang tubuhnya kat kepala?
Answer: Kutu
10) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Answer: Neneknye si katak
11) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Answer: Sbb lelaki ni kan buaya
12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Answer:
- Sekretari baik………………Selamat pagi tuan
- Sekretari kurang baik………..Dah pagi ni tuan
13 ) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Answer: Dua-dua tak kenal korang…hehe
15) Sape yang kalau dipanggil, diemenjenguk ke atas?
Answer: Tukang gali kubur
16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Answer: Tahi hidung dan Tahi telinga
17) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Answer: Dua-dua kalau dah kringgg bole diangkat…
18) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Answer: Mestilah kene tebang, sapen nak cabut pokok kelapa gile ape…
19) Gajah terbang dengan ape?
Answer: Dengan susah payah…
jahat Lubang apa? :jahat:

1 comment:

Pages

adsbanner